Snö... och om "att vara lat".

Det är ingen ordning på allting nu för tiden.
Nu snöar det helt plötsligt.Igår på femdygnsprognosen sa de att det skulle bli sol å 12 grader vartmt.
Ja ja...slipper man gå ut och ta sig en skön promenad då.
Då kan man sitta inne och fisa hela dagen.
Fast en liten att-göra-lista har jag ju i huvet.
Kan inte bara låta en ledig dag rinna förbi.
Jag ska ta reda på skitiga lakan ifrån svärmor i helgen.
Bädda rent i vår säng.
Ta reda på tvätten i vardagsrummet.
Åka på PLANTAGEN och köpa en stoooor kruka till min Novemberkaktus.
Dammsuga och laga mat.
HAHA.....dettta är en dag när jag inte gör någonting.
Det blev en "ny" cykle till sonen i går. Hoppas han blev nöjd.
Han är inte den som uttrycker det så tydligt, men han såg nöjd ut.
Idag skulle han ut å pröva den, får se hur det blir med det nu då när snön dalar utanförfönstret.
Jävla konstig vår, sommar och vinter på samma dygn. Ingen ordning allting.image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0