Ujejuj....

De e mycke nu...
För det första så har jag ont typ överallt, knä, arm, fot, huvve....bla, bla, bla.
Jag har blivit förkyld också på kuppen(tror jag har feber me).
Sen så jobbade jag sent i kväll och ska göra det i morgonkväll med.
I morgon kommer min kusin med sin dotter som ska sova här och åka med oss upp till Östersund på fredag em.
Jag måste städa innan de kommer , för att inte stackars Olivia ska få panikångest. Hemma hos henne är det alltid perfekt.
Jag ska packa till resan och köpa mat till sonen som ska stanna hemma.
Jag måste hinna tvätta sånt som ska packas också.
Fattar inte hur jag ska hinna allt.
Jag hade räknat med att göra en del i morgon när jag bara skulle jobba halva dagen, men eftersom vi har kort om personal så går jag in och arbetar hela dagen i morgon.
Ujejuj.........det är mycke nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej måste ta din utmaning lite senare när huvudet är inkopplat. Just nu funkar inte nått kram

2007-04-25 @ 20:41:00
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0