Jävla tomte...

Idag hade jag bestämt mig för att riktigt sova ut...
Vad händer då?
Jo, nå´n jävla tomte sätter igång med att köra motorsågen kl 7 på morgonen.
NU 1½ timme senare har han slutat.
Vad glad man blir av att vakna av en motorsåg......NOOOT.
Ja, ja nu är jag iallafall vaken då.
Städa som sagt, det var ju det som jag sa att jag skulle göra idag.
Det var strålande solsken när jag   vaknnade kl 7, men nu börjar molnen
komma in, precis som metreologen sa.
Så städa får det väl bli då.
Det står grejer på balkongen som ska ner i källaren.
Kläder ska in i garderoberna.
Det ska dammsugas och dammas.
Alla sängar måste få rena lakan.
Det blir nog en heldag i städandets tecken.
Inte så roligt att tänka på nu, innan man ens har startat,men ikväll kommer jag vara nöjd.
Jag HATAR att städa, men jag HATAR också att ha det smutsigt omkring mig.
Ingen bra ekvation.

Solnedgång från vår balkong i gårkväll
image297

image298

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0