Vilken födelsedag!

Min födelsedag (igår) gick i kareokens tecken.
Jag fick som sagt singstar av min familj, så jag satt och sjöng hela dagen.
På kvällen gick jag, Jonny, Knut och Minea på Etage och forsatte sjunga.
Simon och Lenita kom också ner.
De gjorde e kupp och anmälde mig.
Jag fick sjunga "Fångad av en stormvind" själv ( Knut ställde upp som backup).
Senare anmälde jag mig och Simon.
Vi sjöng " Kom hem" med Barbados.
Alltid lika roligt att gå på Etage.
Idag känns det att man lever, vi som är bortbjudna på grillfest ikväll.......UJJEJUJ!!.
Nu ska jag försöka få i mig lite youghurt och kaffe.
Jag har sovit bort hela dagen, det är verkligen inte likt mig.

Kommentarer
Postat av: Anita

....men maddan då, du sulle ju ta re fint!

2007-08-12 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0