Annandag jul

Efter en mysig julhelg här i Dalarna så är det dax att ge sig av hemmåt.
Det ska bli skönt att komma hem.
Vi gjorde så mysigt och juligt innan vi for så det ska bli kul att komma hem till all jul.
Jag glömde att ta fram jultidningarna på julaftonen så nu ska jag åka hem och göra iordning godisbordet och lägga fram jultidningarna.
 Tree 
Jag fick ett sms från Knut kl 03.24 i morse:
Blurry Drunk
Hej, Om nu tankar innan
ni kommer och hämtar
mig kan vi köpa general
vit till mig. Puss. jag har
askul. Puss igen.

Nu ska jag plocka ihop våra prylar och pinaler. Car 4 
Kl 12 serveras det lunch, sedan åker vi hem till Uppsala.
Jag ska hem och börja planera för nyår.

P.S Vad tycker du om din nya blogg Anita?

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tackar och bugar och förstår att du gjort fint på min blogg men min dator envisas med att visa samma gamla sida med juleljus, bara musiken är ny. Nils skall få hjälpa mig att fixa till det. Suckar!!!

2007-12-26 @ 11:41:17
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Anita

När jag går in via Internet Explorer funkar det Jätte fin sida Tack!

2007-12-26 @ 11:46:03
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0