Ännu en dag

Ännu en dag till ända.
Jag och Jonny åt räkor och kollade på Sjätte sinnet.
Huuuga....den filmen är läskig tycker jag.
Förstår inte att den är från 11 år.
Fick besked idag att det blir jag och Jonny på nyår.
Det kan bli mysigt det med.
Vi två brukar inte ha svårt att få igång mysfaktorn.
Nu ska jag kolla in lite bloggar sedan sussa kudde.
I morgon blir det storhandling plus Jysk plus Ikea.
Phu....låter som om man behöver en god natts sömn för att klara det.
Är det lika mycket folk ute i morgon så döööör jag.
GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag skall oxå ut och handla i morgon, nyårsmat och sånt.
Får nog åka själv, min man har sitt i garaget!

2007-12-29 @ 00:35:25
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Sarah Nylund

Gillar om det du skrev! Underhållande att se en del schyssta grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 14:14:39
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0