Julkort

 Xmas 
Alltså julkort... det känns lite omodärnt ( stavas det så?) faktiskt.
Att köpa ett papperskort och sätta ett frimärke på och skicka till släkt och vänner.
Fast det är fortfarande roligt att FÅ sådana kort.  Santa 
Men det känns liksom ute att skicka dem.
Det är en dålig ekvation.
Jag tror jag gör ett slagt virituellt julkort.
Hela familjen i badkläder och inklippta tomtemössor på eller nåt.
Vi får se.
Är det någon som vill ha mitt julkort men som tror att jag inte har er mailadress så kan ni lämna er mailadress i min gästbok här brevid.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har skrivit och skickat 25-30 såna omodärna Julkort.

2007-12-17 @ 21:56:15
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0