Maggans sista att-göra-lista före jul.

 Pad 
1.Griljera julskinkan
2.Dricka kaffe.
3.Blogga(här är jag nu)
4. Hänga tvätten
5. Plocka ur diskmaskinen
6.Plocka i diskmaskinen.
7.Väcka Knutte och TVINGA honom att städa sitt rum.
8. Plocka undan den rena tvätten från vardagsrummet.
9. Damma.
10. Dammsuga.
11.Julpynta klart.
12. Bädda rent i sängarna.
13. Tvätta lakan.
14.Dricka vin.
15. Plocka undan skor och jackor i hallen.
16. Dricka lite mer vin.
17. Laga mat.
18.Dricka vin.
19. Ha lilla julafton med Minéa.
20.Gå till Patrick på öppet hus.

Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Anita

Den ser ut som min, förutom att jag redan har pyntat klart och dammat.Och å skall jag ta en fika på stan med Lena B.
Kramis och Go jul go knul!

2007-12-22 @ 10:07:34
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: cinis

Vilken tur att du
har en komihåg lista..jag har glömt att koka skinkan...fan fan fan ska ju bort imorgon de tar ju flera timmar att laga den. GOD JUL

2007-12-22 @ 18:34:39
Postat av: Eivor

God fortsättning.Är hemma i Östersund igen.Kattja är hämdad och livet känns behagligt.Kram Eivor

2008-01-02 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0