Snart möte

Kl 17 är det dax för årets sista kvällsmöte.
Efter mötet är vi några tjejer som ska hem till Kinna och dricka glögg.
Jag får skjuts av Jenny.
Sist vi åkte tillsammans(taxi) var på julfesten. Då åkte vi hem kl 3 på morgonen.
Idag har jag lovat att vi ska åka hem lite tidigare.
Sitter här och funderar på hur jag ska få något i magen.
Om jag har tur så finns det lite ost och bröd kvar från lussefikat annars så får det bli hungrigt tills sent ikväll.
Jag hade ju kunnat gå till Årstahallen och köpa mig en sallad men eftersom jag valde att sätta mig och blogga så får jag väl skylla mig själv.
Nu har jag bara två arbetsdagar kvar sen är det JULSEMESTER!!!
image672

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha det så kul ikväll då! Pyss!!

2007-12-18 @ 16:26:03
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: bea

kul det låter :)

2007-12-18 @ 21:52:10
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0