båten, bakis och en "senkroms"

Sitter här och väntar på ATT JONNY SKA BLI FÄRDIG NÅN GÅNG.
Jag VILL TILL BÅTEN.
Det borde vara han som sitter och väntar på mig.
Det blev lite senare än beräknat igår.
Kl 23 var jag på väg hem från Å-Kanten när Fia tyckte att vi kunde gå vidare och bara ta EN ÖL TILL.
Jo, tjena!
Jag, Simon och Fia gick och kollade läget på Etage, jag trodde inte ens att det öppet där.
Men vad jag bedrog mig.
På Etage var det fullt ös, medvetslös.
Så det blev både en och två öl (och en liten tequila)
Gick hem från stan och kom inte hem förrän 03.15.
Oj, oj ,oj... det känns idag.
Men nu ska vi till båten bara Jonny FÅR UR FINGRET NÅN GÅNG!
Man kan anklaga min man för mycket men inte att han är snabb.
Jonny vet inte hur man skyndar sig.
Han kan inte ens snabba sig även om han skulle vilja för han vet inte hur man gör.
Jag har varit klar i en halvtimme snart men han sitter och läser nättidningen i godan ro ch dricker kaffe.
Sen ska han klä på sig, borsta tänderna, leta telefon och nycklar, vela om han ska ta med sig en tröja(det kan ju bli kallt på båten) och PRECIS när vi om 45 minuter ska gå hemifrån så kommer han på att han måste på toa innan vi åker.
Sen måste vi tanka, handla med oss lunch och vatten.
Ja, vi är väl på båten ca kl 12.
Jag skriver senare om det blev som jag trodde eller om jag hade fel.(jag hoppas att jag har fel)
SEE YOU.
KJAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0