Dalarna

Så sitter man här i Dalarna.
Efter en god  middag, två G&T, lite vin.
Husvagnen är på plats.
Man hör storlommen eka över sjön.
Svärföräldrarna har gått in och tittar på nyheterna.(svärfar sa precis god natt)
Själv sitter jag och bloggar på uteplatsen.
Det är faktiskt ganska varmt ute fortfarande.
Har nyss tagit på mig en tröja.
Annars har jag suttit i bara linne hela kvällen.
Killarna har smugit upp på loftet för att spela lite tv-spel.
Jonny, Pelle och jag sitter tappra ute och har precis börjat slåss med myggen.
I morgon är en annan dag.
(lite mer vin va?)
Nu ska jag kolla in väderprognosen.
Sen ska jag bädda i husvagnen och sussa kudde.
Skriver mer i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anita

Skål på dig Syster!
Jag sitter också ute för mig själv, de andra ser TV, sitter på datorn, eller vad nu dom gör. Jag dricker vin och surfar trådlöst ute på verandan ( o kikar på grannen som bygger friggebod) Har precis tänt ett myggljus och dragit på mig en tröja.
Kramis Anita

2007-07-22 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0