Inte ett moln...

...så långt ögat kan nå
Inte en droppe regn på flera dar....
Jag har bränt mig på båten idag.
Faan vad solen gassade.
Man märker ju inget heller när det blåser lite hela tiden.
Trodde inte att jag kunde bränna mig, jag var ju redan ganska brun.
Men nu hettar det i skinnen kan jag lova.
Tror jag ska lägga mig i ett kallt bad.
Familjen packar i sakta mak.....inget i den här familjen går fort(det ska vara Jonny då och då, i så fall....hihihi).
På balkongen har vi Munthers fritidsgård.
Där sitter Calle med 6-7 polare och röker vattenpipa.
Jag är så trött att mina ögon går i kors.
Jag ska bara dricka upp mitt vin, sen svingar jag mig på puten så att ejderdunen yr(Bosse-citat)
I morgon drar vi mot Dalarna/Idkerberget/ Rämshyttan/ Fam Eriksson.
Jonny sa att vi är iväg vid 12-tiden, jag är tveksam.
Som sagt: inget i den här familjen går speciellt fort.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Då kommer det att bli en markant tempoökning från och med i morgon kväll... ha, ha, ha,

2007-07-21 @ 22:42:14
Postat av: Gubben

http://www.valeryd.se/kopplingschema.asp

2007-07-22 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0