Partypinglan

Ja.....vilket liv och leverne.
Var som sagt på Etage och festade loss igår kväll.
Kom hem kl 5 i morse. Hur orkar jag?
Men jag har vant mig vid att det blir så när man är ute med Simon.
Etage stänger kl 3 sen ska man på Mc Donalds och sen ska man ta sig hem.
Då brukar klockan närma sig 5 innan man får slänga sig i bingen.
Jag och Simon sjöng i natt.
"Kärleken är evig".(Lena Philipsson)
Hihi....vi är nog ett ganska udda "kärlekspar"
Här kommer lite bilder från gårdagen.
   

Ikväll kommer Anna och Johanna hit på middag.
Det blir trevligt.
Har knappt träffat dem sen de kom hem från Tailand.
Nu håller de på att renovera en tvåa i Fålhagen.
Anna och Johanna stannar i Sverige nu men Fredrik och Perra åker tillbaks till Tailand och stannar i ett år till.
Undrar vad jag ska bjuda på då?
Sill och potatis till förrätt.
Biff "biffteki" med ris och hot salsa till huvudrätt och glass till efterrätt låter väl bra.
Och mer vin förståss(Får lägga in mig på torken om semestern ska fortsätta i den här takten)
Nu måste jag röja här hemma.
Det blir fort stökigt när man bor med sex tonåringar.
Vojne Vojne.

Kommentarer
Postat av: cinis

vilka gulliga bilder å söt simon e me på alla. puss puss

2007-07-07 @ 15:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0