slö, slapp, lat & likgiltig

Så känner jag mig idag.
Jag ska plocka undan från gårdagens lilla "party".
Sen ska jag sätta mig i soffan och läsa den nya boken som jag lånat av syrran.
image223
Kanske möjligen ta en promenad.
Igår öppnade sig himmelen när jag tog min "prommis".
Kom hem blöt som jag vet inte vad.
Idag är det också mulet och grått och regn, bara 15°C. TRIST!
Stackars killarna som är ute och seglar.
Hungrig är jag och sugen på kaffe.
Då duger det inte att sitta här och blogga.
Ha en trevlig söndag!
JAG SKA INTE PÅ ARBETET I MORGON FÖR JAG HAR SEMESTER!!


Kommentarer
Postat av: cinis

Här är de oxå regn..men de tycker jag e mysigt så att man får ha en riktig bok å slapp dag, så snjut av regnet maggan ....

2007-07-08 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0