Statistik och tristess

Jag har haft i snitt 8 st / dygn som kollat in min blogg den senaste månaden.
Det är väl rätt sjysst.
8 personer som är intresserade av vad vad lilla jag har för mig.
(eller 7.8 om man ska vara pet noga, och det är ju vissa här som är det tycker jag)
NÄ!
Nu måste det hända något.....jag har tråkigt.
Kom inte och säg att det är nyttigt att ha tråkigt för då utvecklas man.
*suck*
Telefonen är alldeles tyst.....*suck*
Vinet är slut....*suck*
Inget bra på tv....*suck*
Det regnar.....*suck*

Här kan jag sitta hela kvällen och rabbla upp tråkigheter.
Men det tänker jag inte.
Tjingeling!
image232

Kommentarer
Postat av: Gubben

Nya livet - sus och dus - vin och kärlek - butiker - inneprylar - blåt tänder - you name it. Där har du förklaringen. Men guuud vad sorgligt, vinet slut??? Hur i blanka, röda kunde du hamna i en sådan knipa?
Hur vet du att det är 7,8 besökare? Om du har en sådan där besöksräknare har du mer att hjälpa mig med när ni dyker upp.

2007-07-12 @ 17:49:47
Postat av: Nina

Kom hit å packa så har du något att göra!!
vill de!?!
Jag har oxå druckit upp mitt vin å det är tur de!

2007-07-12 @ 23:09:44
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

gulli dej...

2007-07-16 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0