Till haaaaavs...

Ja, idag bär det av till båten igen.
Solen strålar.
Alla tre killarna ska följa med och sova över i båten inatt.
Vi sover vid "Klinten".
Det är en liten ö som USS ( Uppsala Segel Sällskap) äger.
Där finns det toaletter, bastu och dusch, där kan man ligga på klippor och sola.
Det finns grillar och ett hus med el.
Idag ska jag bara lata mig på båten.
Mina män ska fiska och köra båt.
Jag har redan lagat maten som vi ska ta med.
Det här kommer att bli en HÄÄÄÄRLIG dag.
Todiloo alla väner.
Vi ses vid horisonten.

Kommentarer
Postat av: cinis

Va mysigt ni har de dååå..själv e jag skit bakis efter en bykers fest i Järpen..får en att tänka lite på Swedenrock..men de blir ju snart kickoff å lite kryssning..we love

2007-07-16 @ 16:24:52
Postat av: Linda

Åååå...vad härligt det låter. :o)

2007-07-16 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0