Vågorna gungar mig....

...under bar himmel seglar jaaag!!!
Gissa vad jag ska göra idag.....hihihi......åka ut till båten! SÅKLART!!
Idag är det sista dagen sen kommer styggvädret.
Men IDAG ska jag ligga på fördäck och BRONZA!! ( faan vad brun jag är)
En pastasallad, grillad kyckling och lite cider....det klarar man sig länge på.
I morgon drar vi till Dalarna oavsett väder och vind.
Regnet ska dra in över landet i början på veckan.
Får hoppas att det skiner upp igen sen.
Jag har ju längtat efter att få ligga på bryggan och BRONZA!
Svärfar har tydligen utarbetat ett digert arbetsschema åt oss till vi kommer, vet inte hur jag ska
flirta mig ut ur detta schema.
Undrar vad som kan bita på en hårdhudad pensionär (snart).
Jag får klura på detta på båten idag.
Han är ju iofs en riktig gottegris, om jag bakar en kaka åt honom så kanske jag kommer lite lindrigare undan.
Nu är mitt kaffe slut.
NU DRAR JAG TILL BÅTEN!!!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Alla ansträngningar i den riktning du antyder kommer han att uppmuntra. Men om de rubbar Gubbens planer... fast det beror ju på... man vet ju aldrig... ibland händer det märkliga saker...

2007-07-21 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0