Girls night out

Studenten avklarad!
Sköönt!..... det ville jag fira med att sätta mig på en uteservering och ta en kall öl.
Det var alltså det som var meningen, att jag skulle ta med mig Anita och Eivor till Rådhussalongen och ta EN öl.......men huga så många öl det blev.
Sofia kom också cyklande ner på stan.
Vi bytte restaurang till Å-kanten. Där åt vi räkor och beställde ännu mer öl.
Pratade , pratade och pratade.
Kl 23 ca så cyklade Fia hem. Men det gjorde inte vi.
Vi gick upp till Etage för att sjunga kareoke.
Och där blev det många, många öl och någon lite shots.....ujjejuj.
Kl 4 i morse kom vi hemvinglande med en taxi.
Så idag mår jag väl som jag förtjänar antar jag.

   

Kommentarer
Postat av: Nina

snyggt halsband :o)

2007-06-10 @ 20:58:52
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0