Lördag & Söndag

Det "bidde" ingen balkonglåda igår.
Plantagen var inte öppet när vi kom från Arlanda och sedan
orkade jag inte ta ut bilen och sticka iväg igen.
Jag gjorde fantastiskt goda ädelostbiffar iallafall.
(faan vad jag lagar god mat).
Efter middan gjorde vi oss iordning och cyklade ner på stan.
Det blev jag, Jonny och Ludde. Det andra två hade annat för sig.
Vi tre satt först en stund vid stora torget, sen cyklade vi ner till ån.
Solen sken och ölen var kall. Sommaren är här!!
Kl 20.00 ca cyklade vi hem igen.
Idag är det mulet här i Uppsala men det är 17°C.
Jag behöver fortsätta städa(städa är inte min grej, jag hittar på ´tusen grejer som jag "måste" göra istället)
Kanske kommer det en snubbe från Stockholm och kollar på vår takbox.
Nu är kaffet klart.
Ungarna sover, gubben sitter vid den andra datorn.
Vi har en lååång, seg söndag framför oss.
Här kommer lite bilder från gårdagens utflykt.
     
                   Vid Stora Torget                                          Nere vid Fyrisån.
                    
Jag har tappat örhänget            Jonny njuter

Kommentarer
Postat av: Nina

Har Jonny blekt slingor??? :o) Han är så ljushårig, eller är det så man säger? Ljushårig? :o)

2007-06-17 @ 14:02:17
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0