Nya kläder

I dag skall det inhandlas kläder till examen och student.
Men tror ni att någon vill följa med på stan?
Nähä.... det får mamma fixa.
Va!....jag skulle bli galen om någon annan köpte mina kläder men den här familjen litar på morsan.
Knut ska få skjorta och slips och ett par snygga byxor(han har redan en kavaj).
Calle har redan pekat på  en tröja med en skjorta utanpå i ett skyltfönster, bara hoppas att det inte kostar skjortan...haha...där fick jag till det!
Ludde vet jag inte, han har en massa kläder men något nytt ska han väl ändå få till sin skolavslutning.
Ja, den här veckan blir det mycket att fixa. Vilken tur att jag tagit semester både torsdag och fredag plus att det är röd dag på onsdag.
Knut har önskat sig smörgåstårta på studenten så den önskan får jag väl lov att uppfylla.
Vet inte riktigt hur många som kommer ännu, men ca  20 st tror jag nog att vi blir.
Idag får vi det riktigt sommarvarmt i Uppsala, vi har redan 15°C.
Ludde håller på att packa matsäck. Han och några kompisar ska på badet som öppnade i går.
Sommar, sommar, sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0