Jag borde...

Jag borde motionera .
Jag borde äta mindre godis.
Jag borde dricka mindre vin.
Jag borde städa.
Jag borde tvätta fönstren.
Jag borde gå till läkaren med mitt onda knä.
Jag borde göra mer saker som gör mig glad.
Jag borde sluta bita på naglarna nån jävla gång!!

Usch, nu är det den där tiden i månaden, när jag bara vill döda nån.
När jag hatar alla plus mig själv.
När jag inte är nöjd med nånting.
Alla är dumma, tröga och fula(allra mest jag).
Om några dagar är allt ljusare igen, det gäller bara att stå ut.
Min familj funderar på att skaffa mig en övernattningslägenhet, där jag kan bo några dagar/ månad.
Jag förstår dem.
Jag är en riktig, jävla häxa.......men snart är jag en ängel igen.
Om några dagar.image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0