Heja Sverige..

Heja Sverige friskt humör,
det är det som... gör susen!!
image103
JA!, det är ikväll som det gäller, det är ikväll som jag ska ha min schlagerfest.
Hoppas vi får lika skoj som förra året.
Vi blir nog en 10-15 st.
Vet inte hur vi ska få plats att titta på tv:n allihop.
Jag har ett förslag att vi flyttar på bordet och hämtar upp en 120 madrass från källaren.
Då kan ju några sitta mjukt och skönt på golvet.
Vi får se hur många vi blir och hur trångt det blir.
Undrar om jag har något i baren som jag kan bjuda på?
image104
 
Här får ni texten......Öva riktigt duktigt nu tills ikväll.
Vi ska sjunga så att taket lyfter!!!!

Moves, I like to make 'em

Grooves, I like to shake 'em

Shake 'em from my troublesome mind

'Cause sometimes you'll find

That I'm out of my mind

You see baby, I'm the worrying kind

Words, I'd like to break 'em

Words, I like to shake 'em

Shake 'em from my troublesome mind

And you turn up your nose

It's a joke you suppose

But baby, I'm the worrying kind

So if you see me somewhere

With that glassy ol' stare

And the panic and fear in my eyes

Don't call for first aid or the fire brigade

Or the local police 'cause they won't care

I'm just a silly old boy with my head in the can

Just a mortal with potential of a superman

But what sense does it make

When I feel like a fake

When I'm saying to you all be good for goodness sake?

And you turn up your nose

And you say it's a pose

But baby, I'm the worrying kind

Yeah, sometimes I'm blind

I'm just out of my mind

Baby, I'm the worrying kind


Kommentarer
Postat av: Linda

HEJA SVERIGE!!!!! Jag över för fullt!

2007-05-12 @ 13:52:24
Postat av: cina

du e helt underbar,,tvivlar inte en sec att ni får en jätte trevlig kväll med dej som värdinna,,puss å kläm,,

2007-05-12 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0