Nätverk

Hihihihi.......jag har loggat in på en grannes nätverk.
Så går det när man inte lösenords skyddar sitt nätverk.
I morgon fredag kommer mitt internet till baks igen.....sköööönt.
Har ni saknat mig?
I dag ska vi spela teater på jobbet. "skatten på Venus" heter den.
Barnen har själv skrivit hela teatern, jätte bra är den tycker jag.
Här i Uppsala är det grått och kallt.
Hoppas solen kommer fram  till helgen och absolut senast nästa helg när vi ska ha student här hemma.
Det vore ju härligt om vi kunde ha finväder för en gångs skull när det kommer Jämtlandsgäster.
Jag är lite nervös känner jag inför dagen teaterföreställning. Lite rampfeber.
Det är mycket som ska klaffa när man spelar teater med 20 små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0