Skittävling !!

Ja, vad ska man säga....Sverige på 18:e plats och måste kvala nästa år.
Skit, skit skit.
Vi hade iallafall en jätterolig fest.
Anna-Karin vann vadslagningen. Hon var den ende som röstade på Serbien som segrare.
Jag hade satt 1. Grekland 2. Turkiet och 3.Sverige.
Kunde inte ha haft mer fel.
Jag är iallafall glad att inte Ukraina vann....vilken hemsk låt.
Sen efter schlagerfestivaln så blev det utgång fast vi inte skulle.
Vi var sju stycken som gick vidare till Etage, jag och Simon sjöng kareoke...igen.
ojojoj....vad man håller på.
Nu har jag en lagom huvudvärk.
Jag ska titta på en film och inte göra nånting idag.
Skön söndag önskar jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en super trevlig och rolig fest. (Som alltid):o)

2007-05-13 @ 13:31:06
Postat av: cina

våran lill söt å kläm Simon??ÅÅÅÅÅ va kul ni ska ha haft puss puss...

2007-05-13 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0