Vilket röj!!!

Nu är jag hemma igen.
Vi har haft så jäääla roligt.
Jag ville aldrig att den här helgen skulle ta slut, men samtidigt skulle jag inte ha orkat en minut till.
Jag är sliten nu.
Kryssningen var jätterolig, men Kick Offen var en besvikelse.
De hade trängt in aldeles för mycket folk på Tyrol.
Man kunde inte röra sig där inne.
Skittrist!!
Eftersom det var så mycket folk så kunde man inte mingla.
Jag hade hoppats på att få träffa Kent ( se inlägget " Två heffaklumpar och en trummis")
Men man kunde inte se någon där inne.
Vi kom kl 21, kollade på Gotthard och sedan åkte vi hem igen.
TRIST!!
Tänk om det hade börjar brinna eller något där inne, livsfa  rligt att tränga in så mycket folk i en lokal.
Sunkigt arrangerat.
Ska de hålla till där nästa år med så vete tusan om jag åker.

Nu är jag trött, trött och trött.
Hur ska jag orka kliva upp kl 5 i morgonbitti??
Här kommer iallafall lite bilder.

       
Natten är ung        Väntar på Gotthard         Cina                Fest i vår hytt
     
  Party                 Gotthards manager      Madde&Ted      Gotthard signerar
     
Helt galet               Spermiedrink         Jag och Madde     Snygg hatt

     
Cina bakis                  Linda                       Jessica              Äkta  Rock´n Roll

Kommentarer
Postat av: Anita

Det ser ut som om ni har haft kul.
Ja e också sliten efter två fest kvällar, man är inte 25 längre!!!

2007-11-25 @ 16:28:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Kanske jag får plats i väskan till nästa år? ;o)

2007-11-25 @ 20:59:05
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

Mitt hjärta längtar efter dej..när jag lämnade dej på stationen så kom krokodiltårarna,,Jag älskar dej sååå TAAAAck för en underbar helg.LOVE YOU SO SWETTER RINN

2007-11-26 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0