100%

Jaha ja.....Idag går man upp och börjar arbeta 100% igen.
Det känns bra och lite läskigt, har ju inte arbetat heltid på nästan 6 månader.
Jag verkar vara efterlängtat på mitt arbete, de har haft en tung höst när jag varit borta.
Så nu är det bäst att jag ger 100%.
Var på föräldramöte i går kväll.
Föräldrarna är nöjda till 100%.
De tycker att vi gör ett bra arbete med deras barn.
Barnen är glada och trivs.
Föräldrarna känner att de kan prata med oss i personalgruppen och ge både ris och ros.
Det känns bra.
Jag trivs bra på mitt jobb,ja, nästan till 100%.
Man har ju alltid upp eller ner perioder på sitt arbete och det finns ju alltid något litet att klaga på.
Men i det stora hela så har jag det bra på mitt jobb.
Nu måste jag fixa frillan så att man inte ser ut som ett troll.
Ha en skön dag, njut till 100%.
DET ska jag försöka göra.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Härligt! 100% positivt! Håller på dig!

2007-10-03 @ 08:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0