De e mycke nu

Igårkväll när jag kom hem va jag helt slutkörd.
Efter 13 timmar på arbetet så känner man sig lite mosad.
Det är mycket att tänka på nu också.
Alla födelsedagar som stundar, hur ska vi göra med bilen?
Ska vi kosta på en massa tusenlappar till eller ska vi sälja den?
Säljer vi den nu så går vi mycket minus på den, men å andra sidan
så känns det meningslöst att kosta på den ytterligare en massa pengar.
BILJÄVEL!!!
Jag går och går men inget händer med vågen, typiskt min otur......suck.
Killarna vill byta rum med varandra men det kräver lite förarbete.
Vi måste bla köpa lite nya garderober så att vi får plats med våra kläder.
Money, money, money.......tänk om man var gjord av det!
Usch, redan halv åtta....
Nu måste jag käka frukost och göra mig iordning.
Bye, bye
image402



Kommentarer
Postat av: Gubben

Ni vet att mamma INTE vill att ni köper present! DEt är NI som är presenten genom att komma hit.

2007-10-10 @ 17:37:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0