Knutas

Snart är Familjen Knutas här.
Vi har inte setts sen de kom hem från USA i Juni.
Det ska bli skoj.
Nils och Knut ska på fest i kväll.
Vi "päron" ska på KROM i morgon.
DÅ bli´re hårdrock vill jag lova.
Ikväll ska vi bara käka pizza och dricka MASSOR med vin.
DET är vi duktiga på jag och syrran.
I morgon ska vi väl göra sta´n antar jag.
Det brukar bli så.
Pelle vill på Biltema, så det ska vi väl fixa.
Hoppas jag kan hålla mig frisk.
Det känns som jag har var i hela huvet.
Man ska vara glad så länge det varar, brukade min bror säga om man hade ett sår någonstans.
DET ÄR HUMOR.

Kommentarer
Postat av: frida

hehe typiskt pappa :P.. hoppas ni får de gött :)

2007-10-26 @ 19:34:54
URL: http://fridiz.webblogg.se
Postat av: cinis

ont krut förgås inte så lätt...vill jag minnas att någon sa,,he he

2007-10-27 @ 00:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0