Statistik

Min besöksstatistik på bloggen ökar hela tiden sakta men säkert.
Nu räknade jag ut att jag haft ett snitt på 13.7 besökare/dag till min blogg de senaste 30 dagarna.
Det "lönar" sig alltså att uppdatera bloggen flera ggr/ dag.
Magnus Uggla har rätt.
Nu när jag är hemma och är sjuk så har jag ju inget annat att göra än att sitta framför datorn, men en vanlig dag så bloggar jag 1-2 ggr/dag.
Idag har jag väl skrivit 3-4 inlägg.
Jag kommer att vara hemma i morgon med, då uppdaterar jag väl också flera ggr antar jag.

Följetongen om BILJÄVELN ( den heter så) fortsätter väl.
Verkstan ska ringa och meddela med jämna mellanrum
NU ska jag sussa kudde.
Förkylningen har nu förflyttat sig från näsan ner till halsen.
Hoppas jag kan sova utan att hosta i natt.

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0