Tänk positivt...

Idag känner jag mig liiiite bättre än igår.
Jag är inte lika täppt i näsan, men jag har fortfarande feber.
Nog om sjukdomssnack nu.
image450
Idag var marken täckt av frost när jag vaknade.
Det ska ju bli 15° sa de på vädret, fast det kanske inte var förrän i morgon om jag tänker efter.
Idag ska jag kolla på film tänkte jag.
Jag köpte en film härom veckan med Ben Afleck.
"Jersey Girl"
Knut sa att den var bra.
Vidare så ska jag dra i mig ett rör med Alvedon, dricka te med honung i, ta ett varmt bad
och göra lite andra skojiga saker som man brukar göra när man är DUNDERFÖRKYLD.

Jonny lämnade in BILJÄVELN ( den heter så) på verkstan IGEN igår.
Nu går den såååå dåligt att den stannar oavbrutet hela tiden de första 20 -30 minuterna.
Det tyckte killen på verkstan var bra, för då har han lång tid på sig att felsöka innan den börjar gå bra igen.
Det är tur att NÅGON tycker att det är bra.
Man ska tänka possitivt, men nu börjar min possitivitetsreserv ta slut
när det gäller den där BILJÄVELN ( den heter så).
Undrar hur många tusen till den ska kosta oss.
Jag ser hur sedlarna får vingar och flyger härifrån.
Pengar som vi ska ha till killarnas julklappar och annat skoj.
image451
BILJÄVEL, BILJÄVEL, BILJÄVEL...........( den heter så).

Ja visst ja, tänka positivt var det ju.
Glömde det....
image452



Kommentarer
Postat av: Aleya

Haha! Krya på dig.

2007-10-31 @ 09:28:23
URL: http://aleya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0