Manga

Nu är det utlovade skitvädret här.....trist.
Grått och regn med dimma och blåst.
Idag ska Jonny med Fam Romppala ut till båten och masta av.
Sen ska han och Kent gå nattvakt ute på kajen hela natten.
SNACKA OM TRIST!!
Själv ska jag städa här hemma (i vanlig ordning).
Hämta Ludde och hans kompisar på "Uppcon-08",världens största
mangautställning som är här i Uppsala varje år.
Manga=japansk konstform, särskilt tecknade serier och bilder.
Tusentas ungdomar tillbringar tre dagar på ATRIUM och kollar på film, spelar spel,kollar på utställningar och läser.
Jag ska iallafall hämta 4 killar på stan i kväll vid 21-tiden.
Själv ska jag köpa en stor påse godis och kolla på tv hela kvällen.
Kanske tar jag mig en långpromenad idag om jag känner mig duktig.....kanske.
Exempel på Mangateckningar:

      

Kommentarer
Postat av: Gubben

Äsch, regn är ju också ett väder.

2007-09-29 @ 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0