Nostalgi

Fick ett mail av Nina i dag.
SNACKA OM NOSTALGIKICK!!
En lägenhet i Odenskog ska säljas.
En prixsis likadan som jag är uppvuxen i.
Mmmm, det blev en liten resa det.
I 17 år bodde jag här.                              
   image356
Om ni inte har fattat det så tillbringar jag lite tid på FACEBOOK just nu.
Där har jag "träffat" några som jag arbetade med på Radio Prime i Östersund för 10 år sedan.
Det blir också en nostalgitripp att gå in på "Gaffes" Group och kolla in vad han skriver om detta.
Se bilder på hur gamla alla blivit (inte jag då förståss).

Det är skönt att bli nostalgisk, tycker jag.
Många tycker att det är larvigt att sjunka ner i nostalgi och kanske få en och annan tår i ögonvrån.
DÅ VAR DÅ OCH NU ÄR NU, tänker många.
Men jag tycker som sagt att det är ganska mysigt att få sjunka ner i nostalgiträsket och komma ihåg bra och dåliga saker.
Jag tror t om att det är nyttigt för själen.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Välkommen i träsket!

2007-09-14 @ 13:01:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Gubben
Postat av: Anita

De kanske e så att det var bättre förr, så de så!

2007-09-14 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0