Snorig, Skitbil, Skitväder & Snö

I övermorgon ska jag börja jobba och nu är jag FÖRKYLD.......Typiskt.
Hoppas det inte blir värre.
Än så länge kan jag hosta upp mig på morgonen och känna mig som folk efter en stund.
Men Guuuud vad jag har hostat i natt.
Calle och Ludde känner sig också snuviga.
I morgon ska jag till distriktssköterskan och ta stygnen ( läbbigt).
Jonny ska lämna in BILJÄVELN ( den heter så) till verkstan igen i morgon.
Den här gången kanske de hittar något fel på den.
Man kan alltid hoppas.
Det sista människan överger är ju hoppet.
Om de inte kan fixa bilen innan den 25/9 när vi har besiktningstid, så blir det KÖRFÖRBUD på BILJÄVELN.
Vad gör vi då?
Hur ska vi då komma till Rämshyttan på 60-års kalas.
Det här strulet med bilen kommer att göra mig GALEN!!
Vädret gör ju inte heller att man blir på bättre humör.
DET HAR REGNAT HELA HELGEN!
Jag brukar älska hösten med de soliga klara höstdagarna.
Det här vädret gör ingen männ´ska gla´.
Regn, grått & trist.
Regn, grått & trist.
USCH!! Vilken deppig blogg det blev idag.
Kanske känns bättre efter en kopp kaffe och en liten promenad.
Kanske?
Skickar lite kärlek till alla som jag tycker om, ni vet vilka ni är.
LOVE!
image361

P.S Skickar en extra värmande kram till alla min vänner uppe i Östersund som fick sin första SNÖ idag.....Brrr!!
Längtar ni??
image362


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0