Uppe med tuppen

image349
Här kan man få sova hela dagen men, Nej då!
Upp kl 6 bara.
Vi ska hämta bilen på verkstan i dag.
Sen skjutsar jag Jonny på jobbet (hoppas jag kan köra bilen med mitt knä).
KL 9 ska jag hämta Knut i Bälinge och sen ska vi åka och handla.
Äntligen.
Tänk att man kan längta efter det va.
Jag är så trött på att ta bussen och handla varje dag.
Dessutom så blir det skitdyrt.
Nu har jag gjort en rejäl inköpslista så att vi klarar oss ett tag.
Bilen ska ju in på verkstan igen om några dagar.
Då ska de kolla om det är styrboxen som måste bytas.
Hoppas att det är den, även fast de är dyr att byta.
Nu vill vi bara att de ska hitta felet på BILJÄVELN ( den heter så, vår bil)

Idag måste jag ringa till Försäkringskasan och fråga hur jag ska fylla i alla blanketter.
Jag ska också ringa till Distriktssköterskan och få en tid nästa vecka, när hon ska ta bort stygnen på knät.
Uuuuhh......sån´t är läskigt.
Allt som har med sår och blod att göra är SKITLÄBBIGT.
Nu måste jag sätta lite fart här så att jag inte missar bussen in till stan.
image350




Kommentarer
Postat av: Gubben

God morgon!

2007-09-10 @ 07:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0