Åka eller inte åka...

...that´s the question?
Sitter här vid köksbordet och vet inte vad jag ska göra.
Jag mår dåligt men inte så dåligt att jag inte kan ta mig upp.
Jag ska öppna förskolan kl 7, Sofia kommer 7.30.
Antingen stannar jag hemma idag, då bör jag ringa Sofia nu så att hon hinner till jobbet till 7 och sedan ringa Simon så att han hinner till förskolan till 7.30.
Eller så åker jag dit och öppnar fast jag mår dåligt, väntar på Sofia och ser hur jag mår och ringer till Simon då.
Jag tror jag gör så, vi har planering en timme efter frukost, då kan jag sitta på den och känna efter ett tag till.
Jag hatar att bara vara lite sjuk, bara så där så att man inte vet om man ska vara hemma eller inte.

Kommentarer
Postat av: Nina

Synd att du inte bor här! Då har vi kunnat vara sjuka tillsammans *snörvel*

2008-04-08 @ 08:07:43
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag vet hur det känns!

2008-04-08 @ 08:33:10
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0