bloggj....vel

Det har varit helt omöjligt att kommain och blogga i kväll.
Jag skrev ett inlägg, så loggades jag ur och bara första meningen sparades.
Då blev jag så sur att jag inte orkade fortsätta.
I morgon jobbar jag hela dagen, sedan går jag direkt hem till maria där jag gör mig iordning för kvällens begivenhet.
80-talsfest på Flustret.

Ikväll blir det tidigt så att jag orkar kliva upp i morgon.
Jag är dödstrött efter att ha haft kvällsmöten två kvällar i sträck.
Nu ska jag ta ett glas vin och kolla på "Once upon a time in mexico" med Knut.
Vänta på att tvättmaskinen ska bli klar, hänga den och sedan SOVA
S*O*V*A

Kommentarer
Postat av: Anita

Så gör det ofta för mig med, bara sparar en del av det jag skrivit.Jag har börjat att skriva i ett text doc.och klippa in texten. Så att man slipper skriva om allt hela tiden.
Ha det så jätte kul i morgon nu, vi ses snart! :O)

2008-04-18 @ 00:52:13
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0