Mer sol

Inga tunga moln.
Inget regn.
Inget rusk, nääää
Bara solsken för hela slanten.
DÅ är det vår.
SÅ HÄR ska det vara.
Man blir glaaad när solen skiner, det är
så lätt att kliva upp då(lättare i alla fall)
Nu är Jonny på resa igen.
Han kommer hem i morgonkväll för att åka
torsdag-fredag igen.
Han har säkert sagt vart han är men jag lägger det inte
på minnet.
En gång när de tappade bort hans bagage så ringde jag försäkrings
bolaget och sa att han var på Irland fast han var i Tyskland, där ser man.
När han inte är hemma så har jag svårt att sova och när han ÄR hemma
så snarkar han så infernaliskt att jag inte kan sova i alla fall.
Idag jobbar jag till 16.00 sen har jag utvecklingssamtal med Ludwig.
Kl 17 kommer Maria, då ska vi promenera igen.
Ha en skön tisdag alla glada!

Kommentarer
Postat av: Anita

Här skiner oxå solen från en blå himmel, det blir en bra dag!

2008-04-22 @ 08:35:36
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0