Strålande morgon

image1271
Jonny åker till båten igen, själv vet jag inte vad jag ska göra.
Ta en promenad runt uppsala högar kanske?
Handla?
Tvätta?
Det finns alltid att göra.
Ingen risk att man blir "jära löus"= göra lös  ; )
Jag skulle behöva göra iordning på balkongen, men det står
en massa grejer där som ska ner i källaren och i källaren är det knökfullt.
Så för att kunna bära ner mer saker dit så måste vi rensa där nere först.
Det gör man INTE på en handvändning, nääää det är ett heldags jobb minst.
Undrar vad vi ska äta idag då?
Det brukar jag fundera ut redan så här på morgonen så man inte står där kl fem
och måste handla.
Jag ska surfa runt på lite recept och se om jag hittar nå´t skoj med
laxfilé, för det har jag hemma.


Kommentarer
Postat av: Anitaa

Ha en bra dag syster yster!

2008-04-20 @ 10:49:23
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0