Min bästis är sjuk

Ringde datasuport i går.
De kan inte hjälpa mig.
Killen sa bara att jag skulle "blåsa" datorn igen.
Sist jag gjorde det så fungerade den i ca 1 vecka.
Alltså är det ett mjukvarufel sa killen på suport.
Men jag tror i alla fall att det håller på att bli hårddiskkrasch.
Jag avistallerade en del onödiga program nyss och datorn är
redan lite snabbare, men den hakar fortfarande upp sig när jag
spelar musik.
Stackers, stackers lilla datorn.
Å stackars mig som snart inte har någon dator.
Vad ska jag då ta mig till?
Inte kan jag leva utan dator inte.
Jag är så ledsen, så ledsen nu.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vet du att man på telia får ut en lapptopp inkl. trådlöst modem.Om man nu teknar ett modem för 1 1/2 år då är det fritt hela 2008 0ch sen kostar det 200:- / mån. Jag har inte riktig koll men en kille på jobbet köpte idag, jag kan ge mer info i morgon. Iaf. så var det typ samma dator som du har nu men priset måste jag kolla. Återkommer med fakta. Det kanske är läge att köpa ny?!

Stackars lilla bäbis! :O(

2008-08-19 @ 23:40:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0