Psyktrött

En kompis sa till mig att om man är psyktrött så
ska man sova på saken.
Allt känns annorlunda på morgonen.
Igår måste jag ha varit psyktrött, inte är jag så där deppig.
Fattar inte ens att det är jag som skrev gårdagens blogg.
Hehehe.....psyktrött=sova på saken=pigg å glad.
(men jag fattar fortfarande inte att jag är en tant)
Idag är det fortfarande grått och trist men det regnar inte.
Alltid något att glädjas åt.
I kolgruvan är allt lugnt och skönt, nästan lite tråkigt.
Vi har så lite barn att man nästan inte vet vad man ska hitta på.
Dagarna blit eeeeeviiiigheeetslååååångaaaaa när man inte
har häcken full hela tiden.
Idag ska jag försöka märka upp blöjhyllor, skohyllor, regnkrokar och stolar.
Ha en bra onsdag med vad ni nu ska göra.
KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan vara tant när man är 20 och tjej när man är 42 det har inget med åldern att göra! Love ya! puss

2008-08-06 @ 09:31:22
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag tror att jag var mera tant som 25-30 åring än vad jag är nu när jag faktiskt är tant på riktigt!

2008-08-06 @ 16:26:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0