Sömnig

Jag är dödens trött.
Efter middagen så hjälpte jag till att fixa Luddes hoj.
Med nya däck och ny sadel och nya vajrar här och där så
fungerar den.
Hoppas nu att Ludde får behålla den här cykeln längre än ett
par veckor.
Själv ska jag köpa mig en ny cykel när jag få lön.
De hade en damcykel utan växlar för 999 kr på Biltema.
Jag måste börja cykla till jobbet igen.
Jag har gått upp 10 kg sen jag gjorde illa knät.
Jag vet inte hur jag ska få ordning på vikten när jag inte
kan promenera.
Cykla kanske är enda utvägen.
Mitt knä värker hela tiden.
Att leva med värk gör en GALEN!
Jag försöker att inte klaga hela tiden, men ibland är det svårt.
Just nu är mitt knä svullet och jag kan inte sitta riktigt med benet böjt.
Efter en dag på jobbet så är det ryggläge och benet högt som gäller.
Hur ska man då kunna promenera?
Jag skulle kunna gå på förmiddagarna innan mitt knä säger ifrån, men
då jobbar jag ju.
På mornarna innan jag börjar jobba då? Tja...det skulle kanske gå, men då får jag
ju gå så okristligt tidigt om jag ska hinna till jobbet.
Jag börjar ju 7, 7.30 och 8 på mornarna.
Kanske är det bara undanflykter men jag tror inte det.
Att ha min värk önskar jag inte ens min värsta fiende.
GOD NATT & SOV SÖTT


Kommentarer
Postat av: Anita

Godnatt! *Blåser på det onda" Pyss!

2008-08-20 @ 22:34:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Anita: Tack....Puss!

2008-08-21 @ 06:34:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte hur det funkar för ditt knä men jag går gärna och simmar i höstrusket...



Kram

Anette

2008-08-21 @ 18:54:16
Postat av: Nina

Jag vet precis hur det känns. Sy ihop munnen det är det enda som hjälper tror ja... i allafall på mej..

2008-08-21 @ 19:17:09
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Anette: Tvärr så kan jag inte simma med mitt knä, det hakar upp sig då.



Nina: Sy ihop munnen, bra idé!

2008-08-21 @ 20:55:58
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0