Typiskt...

...min otur!
Innan festen ens hade börjat igår så gjorde
jag illa mig.
Jag gick rakt in i en lampa som hängde från taket.
Eftersom vi gjort långbord så hängde en lampa fritt som annars brukar
hänga över ett bord.
Jag gick och tittade på ett värmejlus som jag höll på att tända.
Pang! sa det, så högg jag kanten på lampan rakt över näsbenet.
Det bara rann blod.
Det gjorde inte så ont som tur var, det blev en trevlig tillställning, men
jag ser ju inte klok ut.

AJ! Min näsa.

Maria & Helene          Jag och "Chifen"      Lena, Gudrun och "Ullen"      
   
Ulrika och Mia              Jag
 
För 100 kr fick de: 1 tallrik med kräftor, Västerbottenpaj med rom och creme fraiche.
Bröd, sallad och ost samt efterrätt och kaffe.



Kommentarer
Postat av: Nina

kommer nuuu....

2008-08-30 @ 10:35:14
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0