6 timmar

För 6 timmar sedan, dvs kl 14.45 slutade jag på mitt arbete.
Då åkte jag raka vägen till sjukgymnastiken och tränade.
Hämtade sedan Jonny på jobbet och åkte till Gränby för att handla.
Hem med 5 kassar mat och satte igång med middagen, efter det att jag
plockat undan från diskbänken och satte igång maskinen.
Åt middag och satte sedan igång med att göra Janssons till
morgondagens julfest på jobbet.
Skala, skala, skala & hacka, hacka, hacka.
Skjuts in i ugnen.
Satte mig sedan och gjorde matlista nr 2 = julmaten.
Nu har jag äntligen kommit upp till min älskade dator i min
sköna säng i mitt tysta sovrum.
Här skulle jag kunna somna nu om det inte vore för en Janssons
som skall ut ur ugnen om si så där 1 timme.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Här har det inte tränats på en vecka... tror jag ska skylla på axeln (iallafall ida) men det är latmasken....

2008-12-18 @ 20:50:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Anita

Du ligger iaf långt före mig vad det gäller julbestyren. :O) OCH inte har jag tränat heller på en hel vecka! :O/

2008-12-18 @ 21:48:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0