Måste köpa

Det märks att man har haft eget hushålle i mååååååga år.
Saker och ting börjar slitas ut och gå sönder.
T ex så har jag snart inte ett vettigt underlakan
De är flortunna allihop.
Påslakan har jag uppdaterat, men det följer
sällan med underlakan i paketen.
Vardagsbesticken var så sönderdiskade att jag
slängde dem, men jag har fortfarande inte
kommit iväg att köpa nya.
Handukarna(de flesta) har hängt med sen 80-talet.
och min vtlökspress gick i två delar häromdagen.
Jag börjar också bli gammal och sliten, undrar om jag
också kan uppdateras?




Kommentarer
Postat av: Nina

Det går inte att blogga hos mej....

2008-12-02 @ 21:59:53
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Näää, du behöver inte uppdateras! du e bra som du e!

2008-12-03 @ 01:03:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jonny

En uppdatering vore trevligt :)

På lakan alltså, inte du ^^

Postat av: Anette

Vi kan väl höra med våran orm om ahn kan dela med sig av ömsningsknepen..så vi får nytt fint skinn :-)



Kramar

2008-12-03 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0