Borta

En av min singstarskivor har försvunnit.
80-tals hits är som bortblåst.
Jag har fordralet, men skivan är försvunnen.
Jag har letat ÖVERALLT utan resultat.
Minéa kan en trollformel som man ska läsa när
man tappat bort saker.
Sist när Calles silverarmband var borta så
sa jag den formeln högt, efter att ha letat i flera dagar efter smycket.
Vips så fick jag en bild i huvudet på en ask, och tänka sig,
DÄR LÅG ARMBANDET!
Hon får lov att lära mig trollformeln igen när hon vaknar.
I natt drömde jag var skivan låg, men inte stämde det inte.
Jag vet att jag har sett skivan på ett underligt ställe, men nu
kan jag inte komma på var.
Man kan BLI TOKIG över sån´t här.
Jag vill ju ha den skivan.
Den kostar flera hundra kronor, så det är inte bara att springa
och köpa en ny.
Ahhrgg!!, Jag blir så arg på mig själv, och på den som tagit ur skivan
ur Playstationet och bara lagt ifrån sig den någonstans.
Har ni det så hemma hos er också, att saker och ting bara läggs där det
är närmast att lägga det, inte där det ska vara??
Jonny bara sover och sover och
inget kaffe får man.

P.S NU börjar det märkas på vågen.....JIPPI !!!
Fy faan va jag e bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får skriva den trollformeln på bloggen sen :-).

2008-02-02 @ 09:24:47
Postat av: Anonym

Grattis till nergången...:)

2008-02-02 @ 12:46:53
Postat av: Anita

Fy fan va du e bra fy fan va du e bra....!

2008-02-03 @ 20:53:40
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0