Förtält

Vi har köpt ett nytt förtält till vår husvagn.
Vi måste ju se representabla ut nu när vi
ska bli långliggare å allt.
Vi har varit ut till Sunnersacamping och kollat
vilken plats vi vill stå på.
Det är tydligen huggsexa när de öppnar, helgen sista april.
Då är det bäst att veta var man vill stå, sa killen som äger campingen.
Nu ska vi fixa sjysst förtält med trägolv, kök och hela kittet.
Panchisvarning....jag vet.
Men vi gillar ju campinglivet så detta är den bästa lösningen för i år.
Nu måste jag fortsätta att städa.




Kommentarer
Postat av: Anita

Camping är kul, vi kommer å hälsar på!

2008-02-28 @ 20:18:58
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Madde

Hahaha...jaaa campa är kul...iaf på srf..;)

2008-02-28 @ 20:45:36
Postat av: ugglan

Vilken trevlig blogg du har.. Det är första gången jag är på genomresa hos dig och jag kom hit när jag sökte på Vigotskij.....
Oj, vad lika vi verkar i en hel del..... Ex idag har vi varit och kollat på ny husvagn, vi ska också bli långliggare.... Du har beställt exakt samma skor som jag, dom röda..... Och du lovar också (med fingrarna i kors) att du aldrig ska dricka.
Du har också varit på föreläsning om Vigotskij...

Jag återkommer en annan dag.
Hälsningar Ugglan

2008-02-28 @ 20:52:23
URL: http://ugglan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0