Gott & Äckligt

Käkade hamburgare till middag idag.
Jag får svårare och svårare att äta kött.
Allra helst kött som är processat, tex
färdiga köttbullar och hamburgare.
Äcklig mat tycker jag.
Ibland får man nån slemmig sena i munnen, då kan jag kräkas.
Tack vare Knuts fd flickvän så har jag lärt mig att köpa
vegetarisk produkter.
Så idag när min familj åt ÄCKELBURGARE
så åt jag goda Vegetariska burgare.
De var jättegoda.
Nu vet jag att jag inte har fått i mig grisögon
och tjurtestiklar utan vanligt hederligt sojaprotein.
MUMS!!
image932

Kommentarer
Postat av: Anita

Så brukar jag oxå göra, välja veg.alternativ till pressat kött eller annat snusk!

2008-02-23 @ 19:56:08
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0