Lär känna mig

Vill du vara med å leka?


1. Vad är klockan? 12.53
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Anna Margaretha Munther 
3. Smeknamn: Maggan
4. Piercings: Nej
5. Ögonfärg: Bruna
6. Födelseplats: Östersund
7. Favoritmat: Asiatiskt
8. Varit i Kalifornien?Nej
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Nää, tror jag inte
11. Varit med i en bilolycka? Japp!
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Krutonger
13. Favoritdag på veckan: fredagar
14. Favoritrestaurang: Har ingen, går sällan på restaurang.
15. Favoritblomma: Orkidéer
16. Favoritsport att titta på: Fotboll
17. Favoritdrink: Pina colada
18. Favoritglass: Magnum, strawberry, white chokolate.
19. Walt Disney eller Warner Bros: Warner Bros
20. Favorit snabbmatsrestaurang: Max
21. Vilken färg har din sovrumstapet? FULA!
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen
23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Min gästbok
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Nån väskaffär tror jag. 
25. Är det dags att byta bil? Absolut, helt säkert.
26. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar
27. När går du och lägger dig? 22.00-23.00
28. Vem kommer att leka denna leken först? Nina kanske 
29. Vemkommer inte att leka? Gubben
30. Vilket TV-program gillar du mest? Brothers and Sisters
31. Var ute och åt middag med senast: Min man fredagen den 8 feb.
32. Ford eller Chevrolet? Chevrolet
33. Vad lyssnar du på just nu? Syrrans bloggspelare. 
34. Vilken är din favoritfärg? Rosa
35. Sjö, Hav eller Flod? Sjö
36. Hur många tatueringar har du? Två
37. Vilket klockslag blev du färdig med detta: 13:02
38. Har du någon gång kört slut på bensinen?Jaharå!
39. Katter eller hundar? Katter

Kommentarer
Postat av: Anita

Villken fär är fula!

2008-02-20 @ 14:11:14
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

nu leker jag oxå...

2008-02-20 @ 20:22:37
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0