Lö´da

Det går seeeegt här hemma.
Var med Jonny och handlade, det var knappt att jag
orkade.
Får skippa promenade i dag med, jag hostar så fort
jag rör på mig.
Det får väl bli doktorn i morgon vare sig jag vill eller inte.
Nu ska jag vila så att jag orkar vara vaken och kolla på
melodifestivalen ikväll.
Carola ska ju vara med...haha...vilken hårdrockare
man är va?
Skulle vara skoj att gå ut men det är bara att GLÖMMA!
Nä, det blir till att vila och ta hand om sig om man ska orka gå till
arbetet på måndag.
KRAAAAAM!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Crème de cassis är söt fransk likör av svarta vinbär som ofta används för att spetsa vitt vin, vilket ger kir.

2008-02-16 @ 20:28:00
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0