TGIF

Thank God It´s Friday!
Ikväll ska jag bara mysa och kolla på Let´s Dance.
I morgon ska vi tydligen ta itu med klädkammaren där uppe.
Vi måste få iordning i vårt sovrum snart...det ser för tääääskigt ut.
Jag letar en 1.60 säng på blocket för en sjysst peng, men det är inte helt enkelt.
Rättare sagt jag måste ha 2*80, annars kommer sängen inte uppför trappan.
Vilka bekymmer va.
Dagens I-landsproblem.
Jag måste STÄDA i helgen.
Sedan jag började promenera på kvällarna så förfaller det här hemma.
Jag orkar ingenting mer än att arbeta, laga mat och promenera.

Städa städa varje freda´
åsså varje jul,
det tycker jag är kul.

Men aldrig mörda
på en lörda´.
För det verkar skumt,
det tycker jag e dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0